Follow me

woensdag 8 mei 2013

Ik ben er weer.....

Het aftellen was begonnen, vanaf  vandaag kan ik weer volop aan de slag als
Stampin' Up! Demonstratrice en wel bij Team Utopia!

Ik wil al mijn trouwe fans, workshopvolgers en klanten bedanken voor hun vertrouwen en geduld tot ik 
deze herstart kon gaan maken. Ik ben erg geraakt door jullie steun hierin en heb hierdoor ook alle vertrouwen in de toekomst! Jullie zijn kanjers geweest!

Ook de teamleden van Team Utopia wil ik danken voor hun support en warm onthaal achter de schermen. Het is een zegen om bij jullie in een warm, gezellig en vrolijk team te zitten. Een team waarin samenwerking, elkaar helpen, eerlijkheid en vooral plezier de kernwoorden zijn.

Ik verheug me op een nieuwe tijd van workshops, demonstraties en samenwerken met jullie allemaal.

Als dank aan alle... deze speciale kaart voor jullie!


Gebruikte Stampin' Up! materialen:

Cardstock: Whisper White en So Saffron
Inkt: So Saffron en Pumpkin Pie
Stempels: Stippled Blossoms en Perfectly Penned
Punch: Decorative Label
Lint: So Saffron Taffeta Ribbon


Warme en Creatieve groetjes

Marion

3 opmerkingen :

  1. Gefeliciteerd! Een goed team is belangrijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. deze kaart vind ik heel erg mooi de kleuren ook zo mooi op elkaar afgestemd echt een plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontroerende woorden.
    Welkom in Team Utopia. En veel succes

    BeantwoordenVerwijderen

=