Follow me

dinsdag 13 augustus 2013

Zomer bloemen kaart

De afgelopen weken heb ik stapje voor stapje weer wat kunnen werken met mijn favoriete stempels en materialen van Stampin' Up!  Wat heb ik dat gemist. Het ging welliswaar in etappes... maar de resultaten maken me gelukkig en blij. Zie hier een van de nieuwe creaties.

En dat is een andere kaart dan anders.... ik ben heerlijk bezig geweest met het nieuwe Core' Dinations papier in de nieuwe In Color 2013/15 kleuren bezig geweest. Voor de verandering een ronde easel kaart gemaakt. De bloemen zijn gestempeld met Field Flowers van Stampin' Up!. In plaats van het gebruikelijke dubbelstempelen bij deze stempelset heb ik dit enkel gedaan en daarna gewerkt met de markers.
Vandaar die totaal andere effect in de bloemen.



Gebruikte materialen:

Stempelset Field Flowers
Cardstock: Whisper White, Pistacho pudding, Strawberry Slush
Inkt: Blushing Bride, Pistachio Pudding, Soft Sky
Markers: Strawberry Slush, Always Artichoke, Crushed Curry

Meer weten over deze kaart of de workshop van 26 oktober volgen om zelf ook o.a. deze kaart te maken... 
MAIL me gerust.




Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen

=