Follow me

woensdag 17 februari 2016

Wonderful Wednesday

Vandaag is het 17 februari en begint het tweede deel van de Sale-a-Brations.
Dat betekent dat er vanaf vandaag nieuwe gratis producten zijn te kiezen en dat er een aantal Sale-a-Bration items niet meer verkrijgbaar zijn.

Nieuwsgierig geworden....

Klik HIER om te zien welke nieuwe items zijn toegevoegd om te kunnen kiezen.


Ondertussen een Art Journal pagina van mijn hand. Ik vind het steeds leuker om dit met de stempels van Stampin' Up! te doen. Mijn fantasie de vrije loop en aan de hand van de emoties en gevoelens van die dag een pagina maken.

Benieuwd of dit ook iets voor jou is? Kijk dan gauw op mijn workshopkalender HIER voor 1 van de workshops die ik hierin geef.



Built for Free Using: My Stampin Blog



1 opmerking :

=